onsdag 30. mai 2012

Livet i Kristiansand går mot slutten. . .

I dag 30 mai, er det siste eksamen i kostnad og inntektsanalyse. Så langt det ikke er streik når vi kommer bort til universitetet. . .

Jeg har en natt igjen og sove her, og den skal jeg tilbringe sammen med mine Kristiansand veninner med sleep ower hos Karoline ! =) Vi gleder oss til masse lek og gøy i kveld for å feire at ett skoleår har gått, og vi har alle kommet oss gjennom det med noen lunde greie karakterer på eksamen og hele pakken.
Frykter at å sove på stue gulvet kan bli litt hardt, men det får gå!

Rommet her er lite, med ingenting annet enn noen skolebøker jeg ikke vil åpne, og en sekk og koffert. I morgen tar jeg toget med pikk pakk!

Jeg ønkser meg selv lykke til med eksamen! 13:40 er det offesielt sommerferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar